GTC

Vilkår og betingelser (GTC) af HanseGrün GmbH
Se venligst vores vilkår og betingelser:

1. Generelt

Følgende betingelser gælder i den nuværende version udelukkende for alle kontrakter med HanseGrün GmbH (hovedkvarter Blankstraße 21, 23564 Lübeck) Yderligere aftaler skal laves skriftligt.

2. ændringer

Vi forbeholder os ret til at foretage rimelige ændringer af produkterne uden forudgående varsel, forudsat at kontrakten ikke bliver ændret. Vore data for egenskaber og anvendelser af produkterne er en simpel beskrivelse og omfatter ikke anvendelse sikkerhed.
Produkt illustrationer er kun omtrentlige. Kun ved tilsendte produkt prøver kan produkter testes for kvalitet, materiale og egenskaber. Ved fejl er det nødvendig med relevante oplysninger, fra leverandøren eller producenten. Egenskaberne af produkterne er kun og udelukkende til anvendelse ,som beskrivelsen på det aktuelle produkt datablad eller certifikat fra producenten eller fra markedsføring.

3. Priser, forsendelse og fragtomkostninger og licensafgifter

Ecobiopack.dk er beregnet til både handel med erhverv og privat. Alle priser er, med mindre andet er angivet, altid nettopriser i DKK plus gældende moms og fragtomkostninger. Priserne inkluderer ikke eventuelle udgifter til bortskaffelse eller andre afgifter på emballage

4. Konklusion

En kontrakt er kun godkendt med en skriftlig ordrebekræftelse eller ved levering af de bestilte varer til adressen. Vi forbeholder os ret til at stoppe udestående leveringer eller til at kræve betaling, hvis der opstår tvivl på kreditværdighed eller der er manglende betaling af forfaldne fakturaer.

5. Levering, betaling og forbehold

Som en del af vilkårene for vores levering og betaling gælder følgende for vores web-shop. Alle leveringstider er uforbindende. Ved 1. bestilling kan leveringstid være længere grundet kreditkort kontrol.
Credit kontrol: er kredit kontrol for os BÜRGEL Business Information GmbH & Co. KG, PO Box 500 166, 22701 Hamburg, i din database lagrede adresse og kredit data, herunder dem, der er fastlagt på grundlag af matematiske og statistiske metoder, forudsat vi har forklaret vores legitime interesse.

Vi har ret til rimelige delleverancer uden ekstra omkostninger for køber.

Transportskader skal straks anmeldes til transportøren. I dette tilfælde er kunden forpligtet til at underrette afsenderen (parcel service, spedition) og påpege skaden samt afvise. Leveringen af varerne - medmindre andet er aftalt – er efter betaling.
Ved afslutningen laves en direkte debitering af aftale om levering mod faktura, med rabat aftale eller udskudt betaling. Særskilt, kan der aftales en leverance mod faktura. Modregning eller tilbageholdelse af forfaldne ydelser af os omstridte og ikke lovligt etableret modkrav er ikke mulig.
Flere påmindelse om betaling medfører en rykkerproceduren med et administrationsgebyr på € 5, til den tredje rykkerproceduren på € 15. De leverede varer er indtil fuld betaling af køb på kontrakten vores ejendom. Hvis køber ikke opfylder sine kontraktlige forpligtelser, især i tilfælde af for sen betaling, har vi har ret til at aflyse aftalen og den leverede genstand; Køberen er forpligtet til at returnere varen.

6. Garanti og ansvar


Det er ansvar i en periode på seks måneder fra levering på defekt. Undtagelse er skader forårsaget af forsæt eller grov uagtsomhed eller culpøs krænkelse af liv, krop og sundhed. Dette påvirker ikke § 478 og § 479 BGB.

Åbenlyse fejl skal være anmeldt inden for 14 dage, eller straks efter modtagelsen af varerne. Skjulte fejl skal rapporteres skriftligt umiddelbart efter deres opdagelse. Hvis køberen ikke klager rettidigt og formeldt, er varerne betragtet som godkendt. Iværksættere har, i modsætning til private borgere ingen juridisk ret til at annullere ordren. Hvis en fejl ordre ringes til os vil vi finde goodwill muligheder i det enkelte tilfælde sammen med dig. Varer som bliver sendt retur uden aftale bliver ikke accepteret. Vi hæfter kontraktmæssigt for aftaleindgåelsen og for kontraktforhold med erstatning for skader, eller for godtgørelse af udgifter, der er forårsaget af os, vores juridiske repræsentanter, ansatte eller agenter, samt i tilfælde af forsæt eller grov uagtsomhed eller culpøs overtrædelse af kontraktlige forpligtelser (kardinal forpligtelser) eller culpøs årsagssammenhæng af skader på liv, legeme eller helbred. Med undtagelse af forsæt eller grov uagtsomhed eller skade på liv og legeme eller helbred vil vi være ansvarlig for overtrædelse af en kardinal forpligtelse mere end det forudsigelige, typiske skader. Ansvarsbegrænsningen omfatter også det personlige ansvar for vores medarbejdere, juridiske repræsentanter og agenter. Krav i henhold til produktansvarsloven for bevidst urigtige oplysninger eller på grund af vores indkøb er en risiko der forbliver upåvirket.

7. Privatliv og ophavsret

Som en del af vilkårene for vores fortrolighedspolitik gælder for vores web-shop sider.

Desuden er gældende: Kunden accepterer, at oplysninger modtaget i forbindelse med erhvervslivets persondata til håndtering af forretningsforbindelser, behandles automatisk i vores it system. Til disse formål, vil dine data også registreres ved tjenesteudbyder som luftfartsselskaber og pakkeleverandører.

8. Gyldighed, Lov og værneting

Gennem disse vilkår og betingelser, vil gyldigheden af de øvrige bestemmelser ikke blive berørt. Forholdet mellem parterne er udelukkende underlagt lovgivningen i Forbundsrepublikken Tyskland, med udelukkelse af international købelov, navnlig FN købelov. Sted for ydelse og enekompetence er Bremen, hvis kontrakten partner er en købmand, en juridisk person offentlig ret eller offentlig særlig fond.

9. Returnering
Hvis du ønsker at returnere varerne, så tag kontakt til os. Vi opkræver 10% af salgs prisen i håndtering og inspektion af de tilbage kommende varer.


HanseGrün GmbH